Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ НАДХОДЖЕННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗА 2022 РІК
До провадження Жовтневого районного суду м. Харкова за 2022 рік ( з 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року) надійшло 81 звернення громадян, з них 78 заяв і запитів та 3 скарги.
Головними причинами звернень громадян з заявами та скаргами до суду в аналізуємий період часу є :
За вказаний період надійшло 3 скарг, що становить значно меншу кількість таких скарг, які надійшли у попередньому аналізованому періоді (2021 рік – 16 скарг), кількість заяв, запитів та пропозицій збільшилась, за вказаний період їх надійшло 78 (2021 рік – 58 ). Також зменшилась кількість скарг на організацію роботи суду – 0 скарги, а ( 2021 рік -3 скарги).
Кількість скарг на дії суддів майже значно зменшилась – 2 скарги (у 2021 році – 6 скарг) . Слід зазначити, що керівництвом суду вживаються всі можливі заходи для вирішення питань громадян, а також для уникнення письмових звернень з їх боку, за для чого заявникові надається усна допомога та відповідні роз’яснення.
Майже переважна численність звернень надходить поштою, у тому числі електронною, або подається безпосередньо до канцелярії суду.
Необхідно підкреслити, що кількість звернень громадян до суду збільшилась, але все ж таки мають місце випадки неодноразового надходження заяв і скарг від одних і тих самих громадян. Так лише від одної Лиманської О. Ю. надійшли до суду - 4 заяви та 41 інформаційний запит про доступ до публічної інформації.
Нікітенко П.І. протягом 2022 року направив – 2 заяви; Решетько О.С. – 6 заяв, 3 інформаційні запити про доступ до публічної інформації; Діденко С. О., - 2 заяви; Нємцев В. Ю. - 2 заяви.
Як правило, такі звернення мають схожий зміст, не суттєві по своєму змісту. Проте, відповідно до інструкції з діловодства за зверненнями громадян всі вони підлягають реєстрації та обов’язковому розгляду, даний факт спричиняє завищену кількість звернень в цілому.
Щодо обґрунтованості та доцільності зауважень, викладених у зверненнях громадян, слід зазначити, що здебільшого вони не відповідають дійсності, нерідко заявники обвинувачують суддів та працівників апарату суду за надуманими мотивами, посилаючись при цьому на недостовірні факти.
Прикладом є скарга громадянина Чумака К. М. на дії працівників суду щодо ознайомлення з матеріалами справи, а саме з аудіозаписом судового засідання. Громадянин Чумак К. М. у скарзі наполягає, що прослуховування диску з записом судового засідання виявило відсутність файлів на ньому. За викладеними у скарзі питаннями судом проведена перевірка, з доповідної головного спеціаліста стало зрозуміло, що інформація на дисках була записана коректно.
На оперативних нарадах працівників суду постійно обговорюються та аналізуються причини надходження звернень громадян, голова суду робить зауваження стосовно більш відповідального та ретельного ставлення працівників апарату суду до посадових обов’язків, та звертає особливу увагу на вжиття всіх можливих заходів з боку працівників апарату суду, що сприяють задоволенню обґрунтованих вимог громадян.
За звітний період у термін до 5 діб розглянуто 33 звернень, до 15 діб - 41 звернень, до 30 – 6 звернень, та до 45 діб – 0 звернень.
За звітний період часу відповідно до Закону «Про доступ до публічної інформації» надійшло 53 запити про надання інформації.
Інформаційних запитів, які розглянуті з порушенням строків немає.
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:
В. о. керівника апарату суду Юлія ЖИДИК