Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Базові показники роботи
Жовтневого районного суду м. Харкова
за 2019 рік
згідно з рішенням Ради суддів України №28 від 02 квітня 2015 року*
№ |
Показник |
2019 – 1 півріччя |
2019 |
|
|
||
І. Вихідні дані автоматизованої системи діловодства |
|||||||
1.1 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду |
1341 |
1341 |
|
|
||
1.2 |
Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період |
6187 |
12776 |
|
|
||
1.З |
Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період |
6027 |
12960 |
|
|
||
1.4 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду |
1501 |
1124 |
|
|
||
1.5 |
Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду |
130 |
105 |
|
|
||
1.6 |
Фактична кількість суддів |
11 |
11 |
|
|
||
II. Базові показники |
|||||||
2.1 |
Кількість і відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік |
130(8,6) |
105(9,3) |
|
|
||
2.2 |
Відсоток розгляду справ |
97,4%
|
101% |
|
|
||
2.3 |
Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю |
548 |
1178 |
|
|
||
2.4 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період, у розрахунку на одного суддю |
684 |
1283 |
|
|
||
2.5 |
Середня тривалість розгляду справи (днів) |
38 |
40 |
|
|
||
2.6 |
Проведення опитувань громадян - учасників судових проваджень** |
Так |
Так |
|
|
||
2.7 |
Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду |
Ні |
Ні |
|
|
||
2.8 |
Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 («дуже погано») до 5 («відмінно») |
- |
- |
|
|
||
2.9 |
Відсоток громадян -учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на «добре» (4) та «відмінно» (5) |
- |
- |
|
|
||
**Анкетування громадян з 20.05.2019 – 10.06.2019 з метою моніторингу прозорості та доступності судів Полтавської, Харківської та Чернівецької областей через оцінку відвідувачами суду. Це анонімне опитування учасників судових проваджень щодо їх задоволеності якістю надання судових послуг за допомогою методології КГЗ. Опитування є анонімним, добровільним і проводиться з метою отримання зовнішньої незалежної оцінки суду. Інформація, яку респонденти зазначають під час анкетування є цілком конфіденційною. Отримані відповіді будуть використовуватися лише з метою проведення узагальнення. Обробку результатів здійснюватимуть представники проекту USAID, Громадська спілка «Мережа правового розвитку».
|