Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Голова суду |
Кісь Дмитро Петрович |
м. Харків вул. Полтавський шлях 45 каб. №20 |
|
Заступник голови суду |
Рубіжний Сергій Олексійович |
м. Харків вул. Полтавський шлях 45 каб. №7 |
|
В. о. керівника апарату суду |
Жидик Юлія Сергіївна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 45 каб. №16 |
734-93-01 |
Заступник керівника апарату суду |
Жидик Юлія Сергіївна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 45 каб. №2
|
734-93-01 |
Старший секретар суду |
Железнова Юлія Миколаївна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 37 каб. №5 |
712-42-59 |
Секретар цивільної канцелярії |
Хімічук Єлізавета Андріївна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 37 каб. №1 |
712-35-19 |
Секретар кримінальної канцелярії |
Овчинникова Олександра В'ячеславівна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 37 каб. №4 |
734-92-01 |
Секретар адміністративної канцелярії |
Політюк Аліна Валентинівна |
м. Харків вул. Полтавський шлях 37 каб. №7 |
712-42-59 |
Архіваріус |
Кузьменко Тетяна Олександрівна |
м. Харків вул. Полтавський шлях, 45 Архів |
777-05-86 |
Секретар судового засідання та помічник судді Рубіжного С.О. |
Чубенко Ольга Сергіївна, Волкова Світлана Іванівна |
м. Харків вул. Полтавський шлях, 45 каб. №9 |
777-05-87 |
Секретар судового засідання та помічник судді Чижиченко Д.В. |
Скорик Ксенія, Мельнікова Аліна Валеріївна |
м. Харків вул. Полтавський шлях, 45 каб. №21 |
712-42-59 |
Секретар судового засідання та помічник судді Труханович В.В. |
Яременко Вікторія Вікторівна, Лапко Олена Володимирівна |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №23 |
712-49-65 |
Секретар судового засідання та помічник судді Баркової Н.В. |
Кобзар Ілона Ігорівна, Чорний Олексій Сергійович |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №8 |
712-00-11 |
Секретар судового засідання та помічник судді Єрмоленко В.Б. |
Семенюк Альона Євгеніївна, Бабенко Аліна Олегівна |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 37 каб. №8 |
734-94-87 |
Секретар судового засідання та помічник судді Кісь Д.П. |
Крбеян Карина Олександрівна, Котляров Дмитро Олександрович |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №20 |
712-50-08 |
Секретар судового засідання та помічник судді Курило В.О. |
Соколова Катерина Олександрівна Караванський Владислав Валерійович
|
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №19-а |
780-71-00 |
Секретар судового засідання та помічник судді Макарова В.О. |
Кравченко Анастасія Леонідівна Реброва Ганна Михайлівна |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №11 |
712-24-07 |
Секретар судового засідання та помічник судді Васильєвої Н.М. |
Караванська Вікторія Володимирівна, Шемков Олександр Євгенович |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №14 |
734-93-01 |
Секретар судового засідання та помічник судді Марченко В.В. |
Василевська Лауріта Андріївна, Бєлявцева Ольга Олександрівна |
м. Харків вул. Полтавський шлях, 45 каб. №4 |
712-00-57 097-784-50-51 |
Секретар судового засідання та помічник судді Мілова Д.В. |
Полковник Ганна Володимирівна, Абраїмова Анастасія Дмитрівна |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №5 | 712-00-90 |
Секретар судового засідання та помічник судді Борисенко О. О. |
Пивоварова Тетяна Василівна, Шелеховська Олена Леонідівна |
м. Харків, вул. Полтавський шлях, 45 каб. №15 |
Судді, робочі місця яких знаходяться в приміщенні суду по вул. м. Харків, вул.Полтавський шлях, 37 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ п/п |
ПІБ |
Кабінет |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Єрмоленко Вікторія Борисівна (суддя цивільної спеціалізації) |
8 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
по вул. Полтавський Шлях, 45 м. Харкова, яка містить в собі розташування кабінетів голови суду, його заступника, а також шістьох суддів, що мають повноваження здійснювати правосуддя та трьох, що чекають на їх продовження. У будівлі наявні також керівник апарату суду, консультанти суду, головний спеціаліст, діловоди, служба судових розпорядників, архів та конвойне приміщення; по вул. Полтавський Шлях, 37 м. Харкова, яка містить в собі розташування всіх канцелярій суду ( загальної, кримінальної, цивільної та з адміністративних порушень). Також наявні кабінети судді та заступника керівника апарату суду.
Організаційна структура апарату суду :
Основні повноваження, завдання та функції: здійснення безпосереднього керівництва апаратом суду; вживання заходів організаційного характеру для підтримання приміщення суду у стані, придатному для належного його функціонування, вживання заходів організаційного характеру для створення безпечних та належних умов для працівників та осіб, які перебувають у суді; здійснення організаційного забезпечення ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ, належного ведення архіву, кодифікації та роботи бібліотеки суду; забезпечення функціонування автоматизованної системи документообігу суду; організація ведення діловодства в суді; вживання організаційних заходів щодо підготовки проведення зборів суддів та оперативних нарад, ведення протоколів нарад у голови суду; розподілення кореспонденції, яка надходить до суду; організація роботи зі зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації; здійснення прийому громадян у порядку, визначеному в суді; складання планів роботи суду та погодження їх з головою суду, організація контролю за їх виконанням; організація розробки службових розпоряджень, інструкцій; організація роботи з кадрами апарату суду, здійснення контролю за станом цієї роботи; призначення на посаду та звільнення з посади працівників апарату суду, застосування до них заохочень та накладення дисциплінарних стягнень та ніше.
Основні повноваження, завдання та функції: забезпечення трудової дисципліни, виконання працівниками апарату своїх посадових обов’язків, їх взаємодію у вирішенні завдань покладених на апарат суду щодо організаційного забезпечення діяльності суду здійснення методичного керівництва проведення конкурсного відбору на посади державних службовців організація роботи з навчання та підвищення кваліфікації працівників апарату суду, складання плану підвищення кваліфікації працівників апарату суду на поточний рік; здійснення прийому громадян у порядку, визначеному в суді; підготовка проектів розпоряджень голови суду та керівника апарату суду; проведення навчання з працівниками канцелярії суду; виконання обов’язків з забезпечення зв’язків із засобами масової інформації (прес-секретаря); контролює здійснення постійного оновлення інформації на офіційному веб-сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України» та здійснює аналіз ефективності цієї роботи; бере участь у підготовці та проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності суду; координує присутність представників ЗМІ на судових процесах підготовка відповідей на звернення громадян та розгляд запитів на інформацію; збирання пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, узагальнення їх; очолює конкурсну комісію для добору та прийому на державну службу працівників апарату суду та інше.
Основні повноваження, завдання та функції: організація та забезпечення належної роботи канцелярій суду; розподіл обов’язків між працівниками канцелярій суду, контроль виконання ними функціональних обов’язків; організація прийому канцеляріями суду, контроль ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ; контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання; забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів; контроль за здійсненням обліку і забезпечення зберігання речових доказів у суді; контроль за своєчасністю складання та подання всіх форм звітності територіальному управлінню Державної судової адміністрації України; організація та здійснення підготовки статистичних таблиць; ведення первинного обліку інвентарю, матеріалів, друкованої продукції, оргтехніки, меблів, відповідальна за їх видачу, збереження та своєчасне списання та інше.
Основні повноваження, завдання та функції: здійснення систематизації законодавства та судової практики, рішень Конституційного Суду України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики, періодичної літератури; здійснює ведення контрольних кодексів; проведення аналізу надходження та розгляду звернення громадян, складання звіту та подання до територіального управління у встановлені строки; проведення аналізу обліково-статистичної роботи Жовтневого районного суду м. Харкова; проведення аналізів на виконання плану АСХО, ХААС та ін.; зібрання та узагальнення інформації по цивільним, кримінальним та справам про адміністративні правопорушення, провадження по яким зупинено, по цивільним та кримінальним справам (провадженням), які перебувають в провадженні суду понад 6 місяців, рік, два роки, направлення довідок до апеляційного суду Харківської області; виконання постанов колегій ТУДСА України у Харківській області; здійснення видачу подання на повернення помилково сплаченого судового збору; надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна; обмін офіційними електронними документами; організація роботи з документами з грифом «Для службового користування», ведення журналу обліку документів з грифом «Для службового користування» - за відсутності відповідальної особи – заступника керівника апарату суду; за дорученням голови суду чи керівника апарату суду розглядає звернення та готує проекти відповідей на них та інше. Ільченко Тетяна Василівна (консультант з кадрових питань), тел: 734-91-16, адреса: вул. Полтавський шлях, 45, електронна адреса: inbox@jv.hr.court.gov.ua: підготовка проектів наказів з основної діяльності, з особового складу, з адміністративно-господарських питань, про призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, про надання відпусток, з інших кадрових питань; здійснення реєстрації наказів та розпоряджень голови суду, керівника апарату суду; підготовка матеріалів для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду; здійснення оформлення документів за підсумками проведення службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу щодо працівників суду; збір інформації та складання графіку відпусток суддів та працівників суду, контролює його виконання; проведення роботи з обліку, зберігання та оформлення особових справ та трудових книжок суддів та працівників суду; облік стажу роботи суддям та працівникам апарату суду , що дає право на надбавку за вислугу років, здійснення контролю за встановленням надбавок, та наданням відпусток відповідної тривалості, готує проекти наказів щодо встановлення цих надбавок; підготовка матеріалів для заохочення працівників суду, ведення обліку; оформлення листків непрацездатності, та засідань комісії суду із соціального страхування; контроль виконання планів підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду та інше.
Основні повноваження, завдання та функції : первинне ведення обліково – статистичних карток на кримінальні справи та кримінальні провадження при реєстрації, з правом на розподіл в комп’ютеризованій програмі Д-3; звернення до виконання вироків щодо передання особи на поруки; складання статистичних річних та піврічних звітів за формами; здійснення підготовки та передача до архіву суду кримінальних справ та кримінальних проваджень та іншої документації канцелярії за минулий рік; здійснення прийому громадян, видача судових рішень та інших документів у кримінальних справах та кримінальних провадженнях, відповідальна за листування з громадянами та юридичними особами за даним напрямом та інше.
Основні повноваження, завдання та функції : первинне ведення обліково – статистичних карток на цивільні справи при їх реєстрації, з правом на розподіл в комп’ютеризованій програмі Д-3; внесення відомостей про судовий збір до автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3»; видача цивільних справ для ознайомлення учасникам судового процесу відповідно до встановленого порядку; приймання вхідної кореспонденції, яка стосується канцелярії з цивільних справ; підготовка та передача до архіву закінчених провадженням справ, журналів, номенклатурних справ, обліково – статистичних карток, алфавітних показників зі справ позивного, окремого, наказного провадження; складання статистичних звітів за формами за півріччя та рік; здійснення підготовку виконавчих документів, здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби та інше.
Основні повноваження, завдання та функції : приймання, реєстрація, автоматичний розподіл у комп’ютерній програмі «Діловодство-3» справ про адміністративні правопорушення; внесення відомостей про судовий збір до автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3»; звернення до виконання постав у справах про адміністративні правопорушення, одержання повідомлень про їх виконання та забезпечення своєчасного приєднання їх до справ про адміністративні правопорушення; здійснення обліку виконавчих документів; приймання вхідної кореспонденції, яка стосується адміністративної канцелярії суду; складання статистичного річного та піврічного звіту за формою; здійснення підготовки та передача до архіву суду справ про адміністративні правопорушення та іншої документації канцелярії за минулий рік та інше.
Основні повноваження, завдання та функції : організація впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, запровадження комп'ютерних програм статистичної звітності, автоматизованої системи електронного документообігу, створення локальної комп'ютерної мережі, підключення до корпоративної мережі по виділеному захищеному каналу, встановлення в суді спеціального комп'ютерного обладнання тощо, та забезпечує здійснення відповідного моніторингу; організація проведення робот щодо інсталяції програмного забезпечення; надання консультативну допомогу суддям i працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп'ютерного обладнання i програмного забезпечення; забезпечує моніторинг введення в експлуатацію та організовує обслуговування комп'ютерної мережі суду, поточне адміністрування мережного обладнання локальної комп'ютерної мережі, адміністрування контролера домену та серверів комп'ютерної мережі та інше.
Основні повноваження, завдання та функції: забезпечує зберігання документів, які надійшли до архіву суду; прийом на зберігання від працівників апарату суду судових документів, що закінчені діловодством; участь у розробленні номенклатури справ; готує зведені описи справ постійного, тривалого і тимчасового термінів зберігання, акти для передавання справ на державне зберігання, на списання та знищення, а також бере участь у роботі з експертизи цінності архівних документів; ведення прийому громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в архіві суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку; приєднує до судових справ, які зберігаються в архіві суду, документи, що підтверджують виконання судових рішень; вилучає справи та документи для знищення, строк зберігання яких відповідно до Переліків закінчився; виконує обов'язки архіваріуса електронного архіву (відповідно до Інструкції по фіксації процесу технічними засобами «Оберіг» ті інше.
Основні повноваження, завдання та функції : здійснення перевірки та забезпечення готовності залу судового засідання чи приміщення, в якому планується проведення виїзного засідання, до слухання справи і доповідь про їх готовність головуючому; з'ясування своєчасності направлення заявки-наряду на доставку до суду органами внутрішніх справ та конвойною службою міліції затриманих осіб, та таких, які перебувають під вартою, повідомлення голові суду, головуючому про можливу затримку їх доставки; оголошення про вхід і вихід суду та пропонування всім присутнім встати; забезпечення виконання учасниками судового процесу та особами, які є в залі судового засідання, розпоряджень головуючого; виконання розпорядження головуючого про приведення до присяги перекладача, експерта відповідно до законодавства; за вказівкою головуючого під час судового засідання приймати від учасників процесу документи та інші матеріали і передавати до суду; вжиття заходів щодо видалення, за розпорядженням головуючого, із залу судового засідання осіб, які проявляють неповагу до суду або порушують громадський порядок; звертатись до працівників правоохоронних органів з приводу сприяння у підтриманні громадського порядку, затримання та притягнення до адміністративної відповідальності осіб, які проявляють неповагу до суду та порушують громадський порядок; забезпечення виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вживає заходів до обмеження входу до залу судового засідання сторонніх осіб та інше.
|
|